Jak fungují slevy?

Slevy na nás působí všude – z jedné, z druhé strany, už jsme si na ně zvykli a automaticky je očekáváme. Číhají na nás na každém rohu. Jdeme na nákup a všude visí velké tabule s výhodnými cenami, zapneme televizi a hned na vás vyskakují reklamy se super slevou nebo vám dokonce zazvoní mobil a někdo nám nabízí své produkty za extra výhodné ceny. Nejlépe se přece prodávají produkty, které mají vedle sebe napsáno co největší čísla poukazující na slevu. A také z toho důvodu jsou dnes už i takoví lidé, kteří slevy už vůbec nevnímají, protože za tím vidí nějaký podvod.

sleva

Jelikož dnes mnoho lidí tzv. „Fičí“ na Aliexpresse či Wish aplikaci či podobných stránkách také uvítáte i možnost ještě více ušetřit a prostřednictvím cashback stránek, kde se Vám z nákupu na e-shopu přičtou do tohoto systému peníze, které se dají přeposlat na Váš účet. Je to také výborný systém, který Vám usnadní nákupy a odlehčí rodinný rozpočet. Obsahuje plno tipů, jak ušetřit peníze při takovém nakupování. Můžete využít kupóny, slevy či kopu dalších jiných možností.
Dozvíte se, jak se chránit před podvodníky, kteří číhají všude a také Vám představíme postup, jak si ověřit věrohodnost inzerátu ve kterém práci nabízejí.

Poradíme, jak vydělávat, jak si ušetřit své kapesné, nebo jak efektivně řídit a kontrolovat rodinný rozpočet. Stránka nabízí také přímo slevy a slevové kupóny, které Vám pomohou při každodenních nákupech, či radostech při nakupování. Ať už jde o slevu do Okay, Notino, Gymbeam, Footshop, nebo Kasa slevový kód.

slevy

Kupóny a jejich platnost

Důležitým prvkem, na který si třeba dávat pozor, je časové omezení, které je přítomné u většiny slevových kupónů. Je to běžný postup prodejců. Sleva platí pouze do určitého data. Tímto způsobem se prodejci snaží, aby zákazníci využili slevy, čím dříve. Nejvíce zboží se tedy prodává na konci období, kdy bude sleva končit. Na konci období každý zákazník cítí nutnost rozhodnout se. Prodejci lákají také na množstevní omezení. V tomto případě zákazníci reagují zcela opačně jako při nabídkách s časovým omezením. Produkt se nejvíce prodává po spuštění akce a přidání množstevní slevy. Zákazníci se obávají nedostatku množství, proto chtějí vlastnit produkt co nejdříve. Motivuje je strach, aby se jim produkt ze zvýhodněnou cenu vůbec ujel. Klienti tak podléhají strachu z nedostatku.