Není to nic složitého, a proto to zvládnete i sami. Tato budova ochrání vozidlo před vlivem přírody, což prodlouží výrazně jeho životnost. Navíc je v mnohem větším bezpečí než na holém prostranství, kde ho může zloděj jednoduše ukrást. Po vybrání vhodného místa budete daný prostor muset vyměřit. Před stavbou je dobré si nakreslit plánek celé garáže a spočítat co bude potřeba koupit a obstarat. Nejprve je nutné srovnat terén a po obvodu na základy vykopat díru okolo 65 cm. Všechny tyto údaje závisí na velikostní a použitém materiálu.
Na zbytek zeminy navezte nejlépe hrubý štěrk. Pokud je zde výskyt spodní vody, nebo vysoká vlhkost, tak použijte kvalitní hydroizolaci. Na tento základ budeme pokládat a betonovat první řadu tvárnic. Zde se snažte opravdu velice pečlivě měřit, protože z tohoto základu se odvíjí rovnost celého projektu. Některé další vrstvy se nemusí kompletně zalívat betonem, ale na rozích a namáhaných místech je to opravdu nutné. Také je dobré použít železné tyče, protože železobeton je opravdu pevný. Po dostavění poslední vrstvy přejdeme na střechu. Nejlepší je většinou použít klasické trámy s latěmi. Poté se na ně připevní zvolená krytina.
Okna a dveře
Pokud budete mít menší garáž pro uschování vozidel a nebudete v ní nic dělat, tak je celkem zbytečné do ní dávat okna. Taková stavba má i větší bezpečnost. Ale pokud´ jste kutil a budete zde i tvořit nebo něco opravovat, tak je okno velice vhodné, protože umělé osvětlení nezachrání všechno. Pro již zmíněnou bezpečnost jsou zde nejdůležitější kvalitní vrata. Navíc elektrická jsou pohodlnější, a navíc nemusíte ani vystupovat z vozu. Proto je nejlepší se obrátit na spolehlivou firmu, jenž Vám s touto problematikou poradí a o vše se postará. Ale kolik to vlastně stojí? To zjistíte na ceníku průmyslových vrat. Tak neváhejte a hurá do stavby vysněné garáže!